torstai 6. helmikuuta 2014

MAHTAVAA TORSTAITA


Heippa! Tänään oli astetta lyhyempi päivä koulussa. Päästiin jo kahdentoista aikaan kotiin, joten mulla oli aikaa touhuta vaikka mitä kaikkea. Mun aikomus oli lähteä ystäväni Miskan kanssa kahvittelemaan ja valokuvaamaan. Oli kuitenkin hiukan luppoaikaa touhuta jotain muuta ennen sitä. Otin imurin käteen ja huiskin sen kanssa ympäri taloa. Se on oiva ratkaisu jos ei keksi muutakaan. Kassillisen pyykkiäkin sain pestyä ja ihmettelin taas sitä vaatteiden määrää mitä kaappiin on kertynyt aikanaan. Voisin kyllä myydä osan vaatteistani pois, mutta jotenkin niistä luopuminen on hitsin vaikeaa. 

Ulkona ei onneksi ollut niinkään kylmä, joten valokuvaaminen oli hitusen kivempaa. Mietittiin hetken kuvauspaikkaa ja lopulta tyydyttiin paikkaan jossa mä jo ennestään oon ottanu kuvia. Jotenkin tuo tiiliseinä vaan tepsii hätätilanteissa aina. Päälläni oli tänään juuri ostettu  uusi pitkähihainen, jonka ystävä suositteli mulle Koskarin Carlingsista. Oon ihan älyttömän rakastunut tuohon. Kaulaketju on Ginasta ja samanlainen kultaisena on myös hankinnassa. Haluaisin myös paljon pidemmän roikkuvan ketjun jostain. Ranteessa koristelee perinteinen Nomination ja Kalevalan ranneke.



Ennen joulua päivittelin mun housuvarastoa. Mun kanssa ei kannata lähteä koskaan etsimään täydellisiä housuja, koska tunnetusta osaan olla aika hankala niiden suhteen. Saan rynnätä kaupasta kauppaan löytääkseni mieleiset. Viimeksi pitkien hikisten tuntien jälkeen mukaani lähtivät kolmet kapeat farkut Seppälästä ja tässä yhdet. Kengät ovat Jack&Jonesista jotka kuuluvat mun ehdottomiin suosikkeihin ja ovat olleet suuressa käytössä. Tämän talven oon kerenny niillä tallastelemaan, kunnes huomasin toisesta parista pohjan lähtevän irti. Harmittaa maksaa niin paljon kengistä jotka eivät loppujenlopuksi kestä käytössä edes pitkään. Täytynee käyttää niitä suutarilla, koska meinasin noilla tallustella vielä seuraavanakin talvena. Laukun kotiutuminen on hiukan peitossa, mutta Pärnusta olen sen hankkinut. 

Kuvaaja Miskasta piti myös räpsästä kuva ja kyllähän siitä komea tuli.



Kuten kaikki varmaan huomaakin, niin mun hiukset on pikkasen kuluneet sitten edellisen kampaaja reissun jälkeen. Sivujen väri on aivan kulunut ja järkyttävä juurikasvu valtaa alta sairaan rumasti, mutta pian lättäsen taas uuden värin tähän pehkoon. Meillä on muuten Miskan kanssa operaatio kesken missä kasvatetaan tuota keskiosaa oikein pitkäksi. Katsotaan miten pitkään sitä jaksaisi kasvattaa. Mutta loppupäivä sitten kuluikin kaupoilla pyöriessä ja etsiessä kaikenlaista kivaa. Tarkoituksena ei kuitenkaan ollut ostaa yhtikäs mitään. Kahviteltiin pitkä tovi Koskarin Ståhlbergillä, joka on muuten todella kiva kahvila. 

Toivottavasti ei tullut liian täyteläinen aloituspostaus, mutta aivan mahtisen kivaa viikonloppua kaikille!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi!